Välkommen till vårt forum

Här kan du diskutera och dela med dig av dina egna upplevelser av hur det är att leva med psoriasis och psoriasisartrit.

Du behöver inte vara medlem för att läsa inlägg i forumet. Vill du skriva ett nytt inlägg eller svara på ett inlägg så behöver du registrera dig som användare. Registrera dig eller logga in om du redan har ett användarkonto. Här kan du byta lösenord.

Du kan starta en ny tråd under ett befintligt forum, klicka på det forum (ämnesområde) som passar ditt ämne och sedan knappen "nytt ämne". Om du vill svara på en tråd, klicka på den tråden och sedan på knappen "svara". Har du förslag på nytt forum (ämnesområde) eller synpunkter på forumet kontakta Psoriasisförbundet.

Valle Marin 25/4 2012

• Den 08 mar 2012 kl. 09:26

bittan

bittan

Hej
    jag ska ner till Valle Marin 25/4 och vill gärna prata med någon innan som varit där eller ska dit då. Vet inte om jag våga åka :( lite läskigt att åka själv :( Kram Bittan

• Den 10 mar 2012 kl. 20:00

Ylva

Ylva

Hej!
    Jag ska också åka den 25 april! Jag har aldrig varit där förut och jag är så otroooligt glad, äntligen min tur! Tredje gången gillt.
    Klart du vågar åka, vi är ju i goda händer!

Nu börjar Melodifestivalen, men vi skrivs senare!

//Ylva.

• Den 12 mar 2012 kl. 17:01

bittan

bittan

Hej Ylva
    Så glad jag blev att någon svarade, jag är skitnervös har alldrig varit iväg själv innan. Var ifrån flyger du ? jag ska flyga från Göteborg 08,25. Har du facebook ? jag har om du vill gå in och "prata" med mig den vägen. Birgitta Simonsson och bor i Simlångsdalen. Kram Bittan

• Den 12 mar 2012 kl. 23:27

Sara Enell

Sara Enell

Hej Ylva och Bittan! Grattis till era resor, ni har något att se fram emot! De är väldigt duktiga på att ta hand om alla som kommer, speciellt alla nya. Ni kommer att få schema med aktiviteter och ha det helt underbart! Lära känna många nya härliga människor och få tid till er själva och att läka hud och leder. Önskar er tre underbara veckor. Jag åker iväg på onsdag, ser mycket fram emot det. Ha det bra!
    Sara

• Den 13 mar 2012 kl. 11:09

bittan

bittan

Hej Sara
    Hoppas du får det skönt igen där nere.
    Jag är nog mest nervös över att gå på och flyga utan att känna någon :( Allt det där med fyget oroar mig hur man ska hitta och sådär. Men men det löser sig (säkert). Kram Bittan

• Den 18 mar 2012 kl. 21:05

Ylva

Ylva

Hej Bittan!
    Ja, det verkar som vi ska åka samtidigt ;-)

Vore kul att "pratas" vid innan, men - jag har inte Facebook!!! Yepp, så är det!

Men om vi mailar vår mailadress till pso@pso.se och berättar att vi ska åka samtidigt och vill maila varann innan, så kan säkert pso.se hjälpa till att förmedla våra adresser till varandra.

Phu, har just scannat igenom internet efter bikini, har ju bara en och det vore ju kul att kunna byta ibland (om man nu ska gå klädd i bikini i 21 dagar)! Ååååh, längtar! Hoppas nu att solen kommer att skina så att vi blir släta och fina!

Ha det gott å kram från Ylva.

• Den 19 mar 2012 kl. 10:52

bittan

bittan

Hej igen
    Jag ger dig min hotmail här
    snorpan_2@hotmail.com
    Jag köpte min överdel på lindex. Jag är model större så jag köpte en takini :).
    Skriv till mig så kan vi "prata" lite :) Kram Bittan

• Den 19 mar 2012 kl. 12:42

Sofia

Sofia

Har ni sett bloggen "Psoriasisprat" där Sara Enell bloggar om sin klimatvårdsvistelse på Valle Marina. http://psoriasisprat.wordpress.com/

• Den 19 mar 2012 kl. 22:24

bittan

bittan

Hej Sofia
    Tack för tipset den bloggen ska jag följa :)

• Den 21 mar 2012 kl. 10:40

Ylva

Ylva

Åh, jag rös av välbehag från nacke ända ner i benet när jag läste bloggen! Ska bli så underbart att slippa dölja sig, att slippa känna sig som spetälsk, att få träffa och prata med andra i samma situation. Och tänk om jag kan få uppleva en "prickfri" sommar!

//Ylva.

Du har inte rätt behörighet

Du måste logga in för att kunna skriva i detta forum

Registrera en användare

Artikelfunktioner

Dela ut via sociala medier

Mejla sidan

Psoriasisfonden
Under the spotlight