Vill du ha koll på din diagnos och stötta vårt arbete?

Psoriasis är en kronisk sjukdom som känns både på utsidan och insidan. I Sverige är ca 300 000 drabbade. Psoriasisförbundet påverkar vården och arbetar för att alla med psoriasis och psoriasisartrit ska leva ett bra liv. Bli medlem, stötta oss och håll dig uppdaterad.

Stötta vårt arbete som månadsgivare

Vinst för forskning och information!

Psoriasislotten ger både vinstchans på 100 000 kronor och överskott till forskning och information.

Psoriasislotten 2024

Swisha lite glädje och hopp!

Swisha valfri summa till nummer 90 00 662 eller klicka nedan. Tack för din gåva för en bättre framtid för alla med psoriasis och psoriasisartrit. Varje gåva gör skillnad.

Swish - En smidig gåva

Mer än en tanke

Med en minnesgåva hedrar du minnet av den du saknar samtidigt som du bidrar till forskningen om psoriasis och psoriasisartrit.

Minnesgåva

Spara i Humanfonden är enkelt och givande

Dela med dig av ditt sparande i Humanfonden. Swedbanks Humanfond är en ideell fond som investerar i företag som aktivt arbetar med miljö, mänskliga rättigheter och forskning. Fonden är även Svanenmärkt. Om du gör ett vanligt sparande i Swedbanks Humanfond så skänks en liten men mycket betydelsefull gåva till Psoriasisförbundet varje år.

Swedbank Humanfonden

VÅR KALENDER