Köp Psoriasislotten och ge ditt stöd

Vill du bidra och dessutom ha chansen att vinna upp till 100 000 kr? Då är det här för dig.

Psoriasislotten är det roliga stödet med många vinnare eftersom överskottet går till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Här kan du rätta dina vinster, prenumerera på tio lotter varje månad, kvartal och halvår, lägga in nitlotter med vinstchans på 5 000 kr samt göra engångsköp. Åldersgräns 18 år.

Vinst Psoriasislotten 2024

Vinn 5 000 kr på nitlotten!

Nu kan du vinna på dina nitlotter. Nitlottsdragning genomförs varje kvartal. Period att registrera nitlotter är januari till mars, april till juni, juli till september och oktober till december. Efter du registrerat dina nitlotter får du e-post med dina kontrollnummer. När dragningen är klar skickas länk med vinnande nitlott till alla som deltagit.

Registrera din nitlott här

Bert tog hem tidigare storvinst

Psoriasislotten är en av våra viktigaste intäktskällor. Men lotteriet delar givetvis även ut vinster till lyckliga lottköpare. Vi har pratat med en vinnare av vårt största pris på hela 100.000 kronor.

Hur kändes det att vinna?

– Jag trodde inte att det var sant. Jag tittade flera gånger på lotten, men vågade inte tro på det förrän pengarna fanns på kontot. Det är otroligt att man kan vinna så här mycket, det har man inte varit bortskämd med.

Har du gjort något särskilt för pengarna?

– Inte ännu, jag väntar på lämpligt tillfälle. Men jag funderar på att byta bil.

Högsta vinsten för 2024 finns ännu kvar – vem vinner den här gången?

Bert har varit medlem sedan slutet på 1970-talet berättar att han själv sålde lotter i början av 80-talet och hälsar att han uppskattar Psoriasisförbundets arbete.

Vinnare av Psoriasislotten 2022

Vår gåva till dig som ny prenumerant är en UV-mätare med termometer tillsammans vykort med svenska årstider.

Din välkomstgåva

Att prenumerera på Psoriasislotten är att ge ett långsiktigt bidrag och samtidigt få något tillbaka. Högsta vinsten är 100 000 kr och du kan även vinna på nitlotter med vinstchans på 5 000 kr varje kvartal. Du kan inte prenumerera från kreditkonto och du måste vara över 18 år, vilket vi kontrollerar genom angivet personnummer vid registrering.

90-konto med licens av Svenska Spelinspektionen

Spelinspektionen

Svensk Insamlingskontroll

Stödlinjen

Tack för ditt stöd

Har du en fråga?

Ställ en fråga

Har du några frågor om Psoriasislotten eller din beställning? Spelar du för mycket? Skriv till oss så hör vi av oss!

Skicka ett meddelande >
Tack för din fråga!