Bli en del av vårt arbete

Tillsammans gör vi skillnad

Oavsett om du har tid eller pengar att avvara så är ditt bidrag välkommet. En bra början är att bli medlem. För ju fler vi blir desto mer kan vi göra!

Psoriasisförbundet har en bred verksamhet över hela Sverige. Vi bevakar våra medlemmars intressen i samhällsfrågor, informerar och håller i utbildningar. Vår viktigaste uppgift är att sprida kunskap om psoriasis och psoriasisartrit och arbeta för en bra vård, på lika villkor, i hela landet. För varje ny medlem får vi en starkare röst och större möjlighet att påverka politiker och beslutsfattare.

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!

Visste du att ...

… hos ca 50 % debuterar psoriasis före 25 års ålder.