Ett långsiktigt bidrag till forskningen

Vi vet mer än någonsin om psoriasis och psoriasisartrit. Ändå är det mycket vi inte kan förklara. Som varför sjukdomen uppstår. Pengar ger oss möjlighet att fortsätta stödja forskningen och därmed förhoppningsvis bidra till att en dag kunna förhindra och bota psoriasis och psoriasisartrit.

Bli månadsgivare och stöd forskningen med ett långsiktigt engagemang. Alla gåvor – stora som små – är mycket välkomna!

Bli månadsgivare med autogiro

Skänk en valfri summa varje månad genom att fylla i en talong med dina uppgifter och medgivande att föra över denna summa varje månad från ditt bankkonto. Beloppet dras varje månad den 28:e närmast följande bankdag. Klicka nedan på bilden för att ladda ner och skriva ut blanketten (i blanketten finns även information om medgivandet).

Bli månadsgivare – blankett för autogiro Bli månadsgivare

Har du ytterligare frågor eller om du vill ha hjälp kan du ringa till oss på 08-600 36 36 eller kontakta oss på mejlen info@pso.se

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!