Vad är psoriasis

Bli månadsgivare genom SMS

Skänk 50 kronor i månaden genom att skicka ett SMS med texten START PSO till nummer 72901 så betalar du 50 kr varje månad på din telefonräkning. Betalningen registreras samma datum varje månad och du får en bekräftelse på att pengarna har dragits. Dessutom får du ett sms månadsvis i samband med varje dragning som görs. Det är ett kvitto på att din viktiga gåva har nått fram. Du kan alltid avsluta genom att skicka STOP PSO till 72901.

Dragningen görs månadsvis det datum som du registrerade dig. Har du t ex startat ditt givande den 15 augusti så sker nästa dragning den 15 september kl. 11. För att undvika nästa dragning behöver du avsluta givandet innan kl. 11 samma datum nästföljande månad.

Har du ytterligare frågor eller om du vill ha hjälp kan du ringa till oss på 08-600 36 36 eller kontakta oss på mejlen info@pso.se

90konto