En vinst för forskningen!

Om du vill stödja oss och samtidigt ha chansen att vinna upp till 100 000 kr så är vår egen skraplott “Psoriasislotten” något för dig.

Psoriasislotten är lotten med många vinnare. Varje lott kostar 25 kr styck och du kan vinna upp till 100 000 kr. Allt överskott går till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit.

Har du vunnit på Psoriasislotten 2018

Har du vunnit på din lott? Registrera din lott här

Psoriasislotten har funnits sedan 1996 och är ett sätt att få in pengar till forskningen om psoriasis och psoriasisartrit. Under 2017 delades 2,3 miljoner ut i forskningsanslag. Det finns mycket kvar att göra och det behövs mer forskning för att öka kunskapen om bakomliggande faktorer för sjukdomen som kan ge nya möjligheter till effektivare behandling.

Beställ dina lotter genom att ringa och beställa på 054-15 51 70, eller genom att mejla [email protected] med ditt namn och din adress. Du kan också enkelt skicka in din beställning via webben här.

Tillståndet är beviljat av Lotteriinspektionen. Lotteriet omfattar 600 000 lotter och ger vinster för 5 250 000 kr. Se vinstplan nedan.

Vinstplan 2018

Lotteriet omfattar 600 000 lotter och ger vinster för 5 250 000 kr!

Vinst (kr) Antal

Vinst (prenumerationer) 23750 st
Allers (7 nr)
Bra Korsord (6 nr)
Hund (3 nr)
Fiskejournalen (3 nr)
Mat Magasinet (5 nr)
Jaktmarker & Fiskevatten (3 nr)
Minnenas Journal (4 nr)
Året Runt (8 nr)
Drömhem & Trädgård (3 nr) ersätts med Femina (3 nr) från och med 20 juni 2018.
Hänt Extra (12 nr)

Har du en fråga?

Ställ en fråga

Har du några frågor om "Psoriasislotten"? Skriv till oss så svarar vi så fort vi bara kan.

Skicka ett meddelande >
Tack för din fråga!