50 års jubileum

Hallands länsavdelning bildades 1969 och firar detta med att bjuda in medlemmarna till en show med Arvingarna ”I takt med tiden”, Kajskjul 8, i Göteborg, lördag 12 oktober. Hallands länsavdelning bildades 1969 och firar detta med att bjuda in medlemmarna till en show med Arvingarna ”I takt med tiden”, Kajskjul 8, i Göteborg, lördag 12 oktober.

Innan showen börjar vi kvällen kl 19.00 med en 3-rätters kött- eller vegetarisk middag. Svampsoppa, oxfilé alternativt vegetarisk biff med rotfruktskaka och choklad sponge cake. Det finns möjlighet för den som önskar att beställa vinpaket på plats. Ange vid anmälan om önskemål om kött- eller vegetarisk rätt samt om ev specialkost, allergi, mm. Ev frågor kan ställas till Kajskjul 8 tel 031-107552.

Kostnad för medlem 200 kr och för icke medlem 500 kr. Tips: anhörig på samma adress som medlem kan bli familjemedlem för 100 kr. Anmälan till medlemskap kan ske via www.psoriasisforbundet.se/engagera-dig/bli-medlem/

Begränsat antal platser. Först till kvarn…

Bindande anmälan samt betald resa senast 15 september: Vid anmälan meddelas vid vilken hållplats du kommer att stiga på bussen. Anmäl till respektive kontaktperson:

Falkenberg, Halmstad, Hylte, Laholm kontaktar: Lennart Ström tel 0708-157321

Varberg: Susanne Johansson tel 0733-248011

Kungsbacka: Carl-Magnus Holgerson tel 0707-884695

Betalningen sker med Swish 1230656009 eller Bankgiro 5605-9215. Glöm inte att skriva ditt namn vid betalningen. Biljetten erhålls vid påstigning av bussen.

Buss avgår från:                                             Klockan:
Halmstad Arena                                                  16.15
Falkenberg, Stadsteatern vid torget            16.45
Varberg Nöjesparken                                          17.15
Kungsbacka, Varla Nya Parkeringshuset   17.45

Anländer till Göteborg ca kl 18.30.
Hemfärd kl 23.30.

Söndag 17 november i anslutning till den Internationella Psoriasisdagen kommer en inbjudan till föreläsningar och tillbakablick över vad som hänt inom länsavdelningen under 50 år.

Välkommen!
Önskar styrelsen i Psoriasisförbundets Länsavdelning i Halland

Läs inbjudan i pdf-format här.