Återträffen

Anmäl dig till Återträffen 2018

Vill du träffa gamla vänner från Psoriasisförbundets barn- och ungdomsaktiviteter? Då kan du som medlem anmäla dig till ”Återträffen”.

Den 18–19 augusti arrangerar Psoriasisförbundet en återträff för personer som varit med på barn- och ungdomsaktiviteter i PSO-Ung genom åren. Under helgen kommer du som deltagare att få lyssna på hudläkare och professor Charlotta Enerbäck som pratar om psoriasis och aktuell forskning. Vi kommer att prata om minnen från PSO-Ung, om förbundets arbete idag och om ditt framtida medlemskap. En helg full av ny kunskap och gemenskap. Du är välkommen!

Plats: Värdshuset Lassemaja, Barkarby Torg 2–5, invid E18 i nordvästra Storstockholm.  Mer information om konferensanläggningen/hotellet: www.lassemaja.se

Tid: Start 11.00 den 18 augusti och avslut 15.00 den 19 augusti 2018

Deltagaravgift: 500 kr för medlemmar i förbundet (då ingår resa, logi, kost och aktiviteter).

Resor: När du har anmält dig och betalat din faktura får du information om hur du bokar din resa till och från Stockholm.

Logi: Vi kommer att bo i enkelrum, hotellstandard.

Program: Här kan du se hela det preliminära programmet för återträffen

Sista dag att göra en bindande anmälan är den 26 juni.

Ung med psoriasis Innebandylag PSO Kristianstad

PSO – Kristianstad

I sedvanlig lägeranda kommer vi att trycka tröjor när vi träffas. Du har nu chansen att tävla med ditt bidrag till lägerbild/logga. Skicka in ditt bidrag till info@pso.se

Antalet platser är begränsat. Först till kvarn!

Har du frågor? Du kan ringa till Psoriasisförbundets kansli 08-600 36 36 eller skicka e-post till info@pso.se.

Sprid gärna den här inbjudan till andra som du tror kan ha intresse av ”Återträffen”!

Återträffen 2018 (bindande)

Här anmäler du dig till "Återträffen" 2018. Anmälan är bindande.
    Ange ett alternativ