Kurstillfälle 1 – Hälsa och livskvalité för tonåringar

Psoriasisförbundet bjuder in alla sina medlemmar i åldern 14–19 år till en helg där vi tillsammans fokuserar på vår hälsa och livskvalité.

Med föreläsare, samtal och aktivitet skapar vi verktyg till bättre fysisk, psykisk, social och sexuell hälsa.

När: 14-16 juni för tonåringar (14-19 år)

Var: Sala Brunn utanför Sala

Sista anmälningsdag: 12 maj

Vi samlas på Cityterminalen i Stockholm vid lunchtid på fredagen för gemensam färd till Sätra Brunn med en abonnerad buss. Hemresa kommer att ske med gemensam bussfärd till Stockholm på söndag eftermiddag och alla resor till/från Cityterminalen bokas genom kansliet. Program för helgen skickas ut tillsammans med bekräftelsemail till de som kommer att delta på lägret.

Kostnaden för kursen är 500 kronor och då ingår resor, boende, mat och samtliga föreläsningar och aktiviteter. Vi kommer bo i delade rum. Deltagare måste ha betalat medlemsavgiften för 2019 i Psoriasisförbundet och kan vara både huvudmedlem eller familjemedlem. Vänner, syskon och anhörig är välkomna att delta.

Sista anmälningsdag är 12 maj och anmälan är bindande.

Hör gärna av dig till [email protected] vid frågor!

Ungdomskurs 1 2019