Hälsa och livskvalité för tonåringar

Anmälan till kursen är stängd.

Psoriasisförbundet bjuder in alla sina medlemmar i åldern 14–19 år till en helg där vi tillsammans fokuserar på vår hälsa och livskvalité.  Med föreläsare, samtal och aktivitet kommer vi tillsammans med deltagarna att skapa verktyg till bättre fysisk, psykisk, social och sexuell hälsa. Du kommer att få ta del av andras berättelser om hur det kan vara att leva med sjukdomen, bland annat från våra ledare som finns på plats för att ta hand om dig och ser till att allt flyter på.

För vem? Tonåringar (14-19 år*) som har psoriasis/psoriasisartrit. Även vänner, syskon och anhöriga kan bli medlemmar och anmäla sig.

När? 8-10 november. Vi börjar ca. 18.00 på fredagen och avslutar vid 15.00 på söndagen.

Var? Sätra Brunn utanför Sala

Kostnad: 250 kronor, då ingår resor, boende, mat och aktiviteter.

Anmälan till kursen är stängd. Är du intresserad av att delta men missade att anmäla dig? Hör av dig till [email protected]

*Är du yngre eller äldre och vill delta? Kontakta oss!