Välkommen på ungdomsträff!

Under hösten anordnas fyra ungdomsträffar och baserat på var du bor har du möjlighet att delta på olika träffar.

Helgen kommer bestå av föreläsningar, workshops och sociala aktiviteter, förbundet står för kost, logi, resa och förlorad arbetsinkomst. Ta chansen att bli delaktig och påverka Psoriasisförbundets arbete med unga och för främjandet av barn och ungas rättigheter i vården. Du får även chansen att lära dig mer om förbundet, de nationella riktlinjerna och hur de påverkar dig, samt att träffa och byta erfarenhet med andra unga med psoriasis/psoriasisartrit.

Datum för träffarna är:

Umeå 28-30 september (Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Jämtland)
Halmstad 12-14 oktober (Västra Götaland, Halland, Blekinge, Kronoberg, Skåne)
Linköping 9-11 november (Stockholm, Gotland, Östergötland, Jönköping, Kalmar)
Uppsala 23-25 november (Gävleborg, Dalarna, Uppsala, Värmland, Örebro, Västmanland, Sörmland)

Vid frågor var vänlig maila [email protected]

Anmälan stänger 13/9 för Umeåträffen och 27/9 för Halmstad, Linköping och Uppsala. Det finns begränsat antal platser till samtliga träffar och alla uppmuntras därför vara ute i god tid med anmälan.

Ungdomsträff 2018