Utbildning om psoriasis och psoriasisartrit

Anmäl dig till utbildning om psoriasis och psoriasisartrit 17 - 18 mars 2018

Vill du träffa en läkare med god kunskap om psoriasis och artrit? Har du funderingar på behandling, forskning och hur det kan vara att leva med psoriasis? Du är varmt välkommen till denna utbildning där vi får ny kunskap via föreläsningar och kan dela erfarenheter mellan oss.

Psoriasisförbundet i Västerbotten och Norrbotten, bjuder in dig som är eller blir medlem till utbildning 17-18 mars.

Anmäl dig genom formuläret nedan senast den 26 februari.

Observera att du som medlem i Psoriasisförbundet mellan 16–30 år ska anmäla dig per epost och en inbjudan har skickats ut till medlemmar.

Du betalar då endast 250 kronor i deltagaravgift oavsett var i landet du bor. Då ingår resa, kost och logi. Deltagare 16–30 år kommer att ta del av föreläsningar i programmet men kommer också ha tid avsatt för erfarenhetsutbyte och diskussioner i egen grupp. Vill du anmäla dig? Skicka namn, adress, telefonnummer, e-post, ålder och specialkost till info@pso.se senast 23 februari.

Anmälan till utbildning om psoriasis och psoriasisartrit

Detta är en bindande anmälan, för utbildning om psoriasis och psoriasisartrit som arrangeras av Västerbottens och Norrrbottens län 17-18 mars 2018.
  • Obligatorisk uppgift för ansökan om bidrag via Folkhögskolan. Du måste uppge hela ditt personnummer.

Västerbottens län

Psoriasisförbundet