Lokal Medlemstidning

Psoriasisförbundet Västmanlands län och Psoriasisförbundet Västerås lokalavdelnings gemensamma medlems- och informationstidning. Det är lokal information som trycks i 1 000 exemplar per nummer och som utkommer 4 ggr/år.

Tidningen distribueras till föreningens medlemmar, Hud- och Reumatolog-klinikerna, Närsjukhusens medicin- och ljusbehandlingsmottagningar, till länets alla Familjeläkare och/med väntrumsexemplar på mottagningar och Vårdcentraler. Alla Biblioteken, samtliga Landstingspolitiker, samtliga länets Riksdagsmän, Ledamöterna i Nämnden för Funktionshindrade och Individ- och Familjenämnden i Västerås, Västerås stads Handikappsamordnare, Handikapporganisationerna i Västmanland och till övriga samarbetspartners i länet och landet samt till våra annonsörer.

Läs ett nummer av tidningen här.

Västmanlands län

Psoriasisförbundet Västmanlands län och