Betalningsinformation

När du gör en betalning till Psoriasisförbundet ska du känna dig trygg och veta hur vi hanterar dina personuppgifter. Här berättar vi om de olika betalningsmetoderna som finns och vilka parter som hanterar transaktionerna.

För att betala för medlemskap eller om du vill skänka en gåva kan du välja mellan faktura, kort eller Swish.

Psoriasisförbundet anlitar Föreningssupport (Föreningssupport/Bizsys AB. Org.nummer: 556488-3865) som samarbetspartner för att hantera alla betalningar till Psoriasisförbundet. Föreningssupport hanterar även Psoriasisförbundets medlemsregister. Om vår personuppgiftspolicy för hur vi hanterar medlemskap och personuppgifter i medlemsregistret kan du läsa om här.

Fakturabetalning via epost (e-faktura): när du väljer detta alternativ får du en faktura till den epost-adress du har uppgett. Bizsys AB står som mottagare och ombesörjer att betalningen går till Psoriasisförbundet. Det går även att få pappersfaktura med vanliga posten.

Kort (Visa, Mastercard): väljer du detta alternativ går betalningen via vår samarbetspartner Föreningssupport/Bizsys AB, och som mottagare anges då Bizsys AB, vilket du även kan se i ditt bankutdrag.  Svea WebPay hanterar själva korttransaktionen.

Swish: detta alternativ finns också både för betalning av medlemskap och för gåvor. Betalningen går  via och hanteras av  Föreningssupport/Bizsys AB, och som mottagare anges Bizsys AB, vilket du även kan se i ditt bankutdrag.

Om att ge en gåva med Swish kan du läsa om här.

Ångerrätt

Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har du som konsument rätt ångra dig. Medlemskap och gåvor faller under samma bestämmelser som vilken vara som helst som man köper på internet. Du har rätt att ångra dig om du meddelar oss inom 14 dagar.

Personuppgiftspolicy gällande betalningar av gåvor till Psoriasisförbundet

Psoriasisförbundet har gett Föreningssupport i uppgift att gallra de personuppgifter som används för att kunna genomföra betalningen av gåvor. Vi sparar inte några uppgifter när de inte används.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig! Ring 08 600 36 36 eller mejla oss på [email protected]

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!