Psoriasislotten 90-konto

Köp Psoriasislotten

Psoriasislotten är det roliga stödet till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit med vinstchans på 100 000 kronor.

Forskning är ett effektivt botemedel mot psoriasis och psoriasisartrit. Psoriasislottens överskott går till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Här kan du prenumerera på Psoriasislotten och nedan kan göra engångsköp av Psoriasislotten (åldersgräns 18 år). Du kan även vinna på nitlotter med vinstchans på 5 000 kr varje kvartal. Välkommen med ditt stöd.

Beställ Psoriasislotten i fyra enkla steg

1. Fyll i formuläret nedan
  2. Du får en avi och när den är betald så
  3. Skickar vi Psoriasislotter. Skrapa och
  4. Registrera din vinst eller nitlott här!

• Pris: 25,00 Kr
    Ange antal lotter. Fem lotter är minsta beställning.
  • 0,00 Kr
  • Vi behöver personnummer för att se att du är över 18 år samt om du valt Kivra.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Psoriasislotten är en del av ett årslotteri där vinstlott behöver lösas in innan ett visst datum. För mer information se lottens baksida eller sidan för vinstplan. Läs här för information om hantering av uppgifter.  Du är alltid välkommen att kontakta oss!

90-konto med licens av Svenska Spelinspektionen

Spelinspektionen

Svensk Insamlingskontroll

Stödlinjen

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du några frågor om Psoriasislotten eller din beställning? Spelar du för mycket eller vill avsluta något? Skriv till oss så hör vi av oss!

Ställ en fråga
Tack för din fråga!