Det lönar sig att vara medlem

Som medlem får du allt detta:

Psoriasistidningen

Relevant information från Psoriasistidningen som kommer 6 gånger per år. Som medlem väljer du själv om du vill ha tidningen i brevlådan, digitalt eller både och. Allt ingår!

Vårt välkomstpaket

Alla medlemmar får ett medlemskort som fungerar som ett bevis på medlemskap. Ordinarie medlemmar får ett välkomstpaket med vår samlade kunskap och vuxna får dessutom en Psoriasislott med vinstchans på hundra tusen kronor och minderåriga får ett eget välkomstpaket (se bild längst ner).

Psoriasiskompassen och broschyrer som förbereder dig inför läkarbesöket

Det mesta som vi gör är öppet för alla men detta är våra unika medlemsförmåner. Psoriasiskompassen guidar dig i vården och hur myndigheter bedömer psoriasis och psoriasisartrit. Våra två broschyrer förbereder dig med psoriasis eller psoriasisartrit inför läkarbesöket.

Kunskap och gemenskap

Alla nya medlemmar bjuds in att träffa vår ordförande eller någon annan i förbundsstyrelsen för att prata om sin sjukdom och sitt medlemskap. Vi bjuder in alla medlemmar till träffar med läkare och forskare som pratar om psoriasis och psoriasisartrit. Som medlem har du nästan alltid en lokal avdelning som du tillhör och som bevakar våra frågor där du bor.

Förmånliga medlemsrabatter

• Spabad och badkar utrustade med lindrande Mikrosilk från Rörfokus.
  • Rabatterade ljusbehandlingsprodukter från Medisun.
  • Medlemspris på Folksams hemförsäkring och barnförsäkring.
  • En gratis organisationsförsäkring när du deltar i vårt arbete/aktiviteter.
  • Billigare privatresor, gruppresor och konferenser med Viking Line.
  • 10 % rabatt på Scandic när du bokar hotellrum.

Dina medlemsförmåner finns på Mina sidor. Du får tillgång till Mina sidor när du blir medlem. Fråga gärna om du undrar över något!

Ja, jag vill bli medlem

Välkomstpaket för unga

Våra unga medlemmar får ett eget välkomstpaket utöver alla andra förmåner som ingår (förutom Psoriasislotten).

Ung Ny Medlem Bred

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!