Välkomstpaket

Det lönar sig att vara medlem

När du blir medlem i Psoriasisförbundet får du:

Psoriasistidningen

Relevant information från Psoriasistidningen som kommer 6 gånger per år. Som medlem väljer du själv om du vill ha tidningen i brevlådan, digitalt eller både och. Allt ingår!

Vårt välkomstpaket

Alla medlemmar får ett medlemskort som fungerar som ett bevis på medlemskap. Huvudmedlemmar får ett välkomstpaket med vår samlade kunskap och vuxna får dessutom en Psoriasislott med vinstchans på 100 000 kr.

Rabatt på Scandic

Som medlem har du 10 % rabatt när du bokar hotellrum på Scandic.

Sommarkampanj med Elite Hotels

Du får 20 % rabatt på alla bokningar på Elite Hotels som medlem fram till sista augusti. Koden till bokning hittar du på Mina sidor och du kan läsa mer om samarbetet med Elite Hotels här

Sommarkampanj för nya medlemmar med unikt UV-kort och termometer

Du som blir betalande medlem från 18 juni till 31 augusti får vårt specialdesignade kort med termometer som även fungerar i vattnet och med en UV-mätare som mäter solens strålning. Se gärna vår video på Facebook som visar hur kortet fungerar och hur effektiv UV-mätaren är. Erbjudandet gäller både helt nya medlemmar och nya familjemedlemmar. Kortet skickas vanligtvis någon vecka efter betald medlemsavgift tillsammans i välkomstpaketet till nya medlemmar. För familjemedlemmar som går med innan augusti skickas kortet andra veckan i augusti och sedan kontinuerligt efter det.

Medlemspris på barnförsäkring

Billigare sjuk- och olycksfallsförsäkring för barn och barnbarn som gäller under kvällar och lov när kommunens försäkringar inte gäller.

Medlemspris på hemförsäkring

Billigare hemförsäkring som gäller för egendom egna, lånade eller hyrda saker, reseskydd i 45 dagar, skadestånd om du råkar skada någon annan, eller själv blir utsatt för våld och allrisk för otursdagar.

Psoriasiskompassen och broschyrer som förbereder dig inför läkarbesöket

Det mesta som vi gör är öppet för alla men detta är våra unika medlemsförmåner. Psoriasiskompassen guidar dig i vården och hur myndigheter bedömer psoriasis och psoriasisartrit. Våra två broschyrer förbereder dig med psoriasis eller psoriasisartrit inför läkarbesöket.

Dina medlemsförmåner finns på Mina sidor. Du får tillgång till Mina sidor när du blir medlem.

Ja, jag vill bli medlem

Ung Ny Medlem Bred