En vinst för forskningen!

Vill bidra till påverkansarbete och forskning om psoriasis och dessutom ha chansen att vinna upp till 75 000 kr? Då är Psoriasislotten för dig.

Psoriasislotten är lotten med många vinnare. Överskottet går till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Du behöver vara minst 18 år för att bidra med köp av Psoriasislotten. Varje lott kostar 25 kr och du kan vinna upp till 75 000 kr. Beställ dina lotter här.

Har du vunnit på din lott? Registrera din lott här eller klicka på bilden på nedan:

Om Psoriasislotten

Psoriasislotten har funnits sedan 90-talet och är ett av de sätt varpå Psoriasisförbundet samlar in medel till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Under 2020 delade Psoriasisförbundets stiftelser ut nästan 3,15 miljoner kronor i forskningsanslag. Men det finns mycket kvar att göra och det behövs mer forskning för att öka kunskapen om bakomliggande faktorer för sjukdomen som kan ge nya möjligheter till effektivare behandling – därför uppskattar vi verkligen alla bidrag!

Vinstplan

Lotteriet är licensierat av Spelinspektionen. Lotteriet omfattar 400 000 lotter och ger vinster för 3 500 000 kr.

Kontantvinster; (antal)

75 000 (1); 75 000

50 000 (1); 50 000

25 000 (3); 75 000

5 000 (15); 75 000

2 000 (45); 90 000

Vinster tidningsprenumerationer 15 675 stycken

Allers (7 nr)

Trädgård (4 nr)

Antik och Auktion (3 nr)

Hänt Extra (11 nr)

Hund (3 nr)

Jaktmarker & Fiskevatten (3 nr)

Kattliv (3 nr)

Mat (5 nr)

Må bra (3 nr)

Året Runt (7 nr)

Har du en fråga?

Ställ en fråga

Har du några frågor om "Psoriasislotten"? Skriv till oss så svarar vi så fort vi bara kan.

Skicka ett meddelande >
Tack för din fråga!