Köp Psoriasislotten och ge ditt stöd

Vill du bidra och dessutom ha chansen att vinna upp till 100 000 kr? Då är det här för dig.

Psoriasislotten är det roliga stödet med många vinnare eftersom överskottet går till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Här kan du rätta dina vinster, prenumerera på tio lotter varje månad, kvartal och halvår eller göra ett engångsköp. Åldersgräns 18 år.

Det här är ett av våra viktigaste stöd och har varit det sedan 1968. Tack för ditt bidrag för ett bättre liv för alla med psoriasis och psoriasisartrit.

Vinn 5 000 kr på nitlotten!

Nu kan du vinna på årets nya orangea lott. Skrapa rutan ” Skrapas vid vinst” och registrera dina nitlotter. Nitlottsdragning genomförs varje kvartal. Period att registrera nitlotter är januari till mars, april till juni, juli till september och oktober till december. Efter du registrerat dina nitlotter får du e-post med dina kontrollnummer. I samband med dragning skickar vi SMS med ett dragningsnummer som inkluderar alla dina registrerade kontrollnummer. Dragningen läggs även upp på vår hemsida.

Registrera din nitlott här

Bert tog hem tidigare storvinst

Psoriasislotten är en av våra viktigaste intäktskällor. Men lotteriet delar givetvis även ut vinster till lyckliga lottköpare. Vi har pratat med en vinnare av vårt största pris på hela 100.000 kronor.

Hur kändes det att vinna?

– Jag trodde inte att det var sant. Jag tittade flera gånger på lotten, men vågade inte tro på det förrän pengarna fanns på kontot. Det är otroligt att man kan vinna så här mycket, det har man inte varit bortskämd med.

Har du gjort något särskilt för pengarna?

– Inte ännu, jag väntar på lämpligt tillfälle. Men jag funderar på att byta bil.

Högsta vinsten för 2024 finns ännu kvar – vem vinner den här gången?

Bert har varit medlem sedan slutet på 1970-talet berättar att han själv sålde lotter i början av 80-talet och hälsar att han uppskattar Psoriasisförbundets arbete.

Vinnare av Psoriasislotten 2022

90-konto med licens av Svenska Spelinspektionen

Spelinspektionen

Svensk Insamlingskontroll

Stödlinjen

Tack för ditt stöd

Har du en fråga?

Ställ en fråga

Har du några frågor om Psoriasislotten eller din beställning? Spelar du för mycket? Skriv till oss så hör vi av oss!

Skicka ett meddelande >
Tack för din fråga!