En vinst för forskningen!

Vill du bidra till påverkansarbete och forskning om psoriasis och dessutom ha chansen att vinna upp till 100 000 kr? Då är Psoriasislotten för dig.

Psoriasislotten är lotten med många vinnare.  Överskottet går till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Välj nedan om du vill köpa lotter för 25 kr styck eller rätta en vinst. Vinstplan hittar du här.

Vinstvalidering 2022

Om Psoriasislotten

Psoriasislotten har funnits sedan 90-talet och är ett av de sätt varpå Psoriasisförbundet samlar in medel till forskning och information om psoriasis och psoriasisartrit. Arbete med information och forskning behövs för att öka kunskapen om bakomliggande faktorer för sjukdomen som kan ge nya möjligheter till effektivare behandling. Psoriasislotten är det roliga stödet där du både ger och får något tillbaka.

90-konto med licens av Svenska Spelinspektionen

Spelinspektionen

Svensk Insamlingskontroll

Stödlinjen

Har du en fråga?

Ställ en fråga

Har du några frågor om "Psoriasislotten"? Skriv till oss så svarar vi så fort vi bara kan.

Skicka ett meddelande >
Tack för din fråga!