Digitala träffar

Välkommen som ny eller nyfiken medlem!

Psoriasisförbundet bjuder in  nya medlemmar och nyfiken till digitala träffar. Våra allra nyaste medlemmar får dessutom en inbjudan via e-post eller sms. Vi vill att du får chansen att dela erfarenheter med andra i Psoriasisförbundet eller bara lyssna in om du känner för det. Gemenskap för oss är att få träffas, lyssna och prata om vård och behandling tillsammans med andra.

Nästa träff är den 8 november. Mer information kommer.

Många av de saker vi gör kräver ingen anmälan, som t.ex. livesändningar på Facebook, följ oss och håll utkik! Här hittar du vår kalender.

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!