Beställ medlemsförteckning och utskick

Vi på förbundskansliet vill gärna hjälpa till fort och på rätt sätt. För att kunna göra det behöver vi svar på en del frågor när du gör en beställning. Kryssa i det du är i behov av nedan så hjälper vi till. Du kan kryssa i flera rutor under varje rubrik. Välj det som passar era behov bäst! Denna sida är helt ny så kom gärna med synpunkter.

Att skicka brev är billigast genom tryckeriet som vi samverkar med. Utskicket behöver bokas ca 6 veckor i förväg men materialet behöver inte vara klart då. Eftersom portopriset varierar från år till år är det bäst att ha en dialog med oss i god tid. För brevutskick går det alltid bra att kontakta oss direkt.

Att skicka SMS brukar kosta 1-3 kr per mottagare beroende på hur lång texten är. Kansliet kan även hjälpa till om ni behöver mejla era medlemmar.

Saknas det du vill beställa eller vill du komplettera med något?

Ställ en fråga

Hör av dig så hjälper vi till.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!