Ett långsiktigt bidrag till forskningen

Vi vet mer än någonsin om psoriasis och psoriasisartrit. Ändå är det mycket vi inte kan förklara. Som varför sjukdomen uppstår. Pengar ger oss möjlighet att fortsätta stödja forskningen och därmed förhoppningsvis bidra till att en dag kunna förhindra och bota psoriasis och psoriasisartrit.

Bli månadsgivare och stöd forskningen med ett långsiktigt engagemang. Alla gåvor – stora som små – är mycket välkomna!

Bli månadsgivare genom att skicka ett SMS är enkelt

Skänk 50 kronor i månaden genom att skicka ett SMS med texten START PSO till nummer 72901 så betalar du 50 kr varje månad på din telefonräkning. Betalningen registreras samma datum varje månad och du får en bekräftelse på att pengarna har dragits. Dessutom får du ett sms månadsvis i samband med varje dragning som görs. Det är ett kvitto på att din viktiga gåva har nått fram. Du kan alltid avsluta genom att skicka STOP PSO till 72901. Mer information om att bli månadsgivare med SMS hittar du här.

Bli månadsgivare med autogiro

Skänk en valfri summa varje månad genom att fylla i en talong med dina uppgifter och medgivande att föra över denna summa varje månad från ditt bankkonto. Beloppet dras varje månad den 28:e närmast följande bankdag. Klicka nedan på bilden för att ladda ner och skriva ut blanketten (i blanketten finns även information om medgivandet).

Blankett för autogiro – bli månadsgivare

Har du ytterligare frågor eller om du vill ha hjälp kan du ringa till oss på 08-600 36 36 eller kontakta oss på mejlen info@pso.se

Blankett hemskickad

Ställ en fråga

Vill du att vi postar blankett om autogiro för månadsgivare?

Fyll i adress här
Tack för din fråga!