Ett långsiktigt bidrag till forskningen

Att bli månadsgivare är generöst och mycket uppskattat. Alla gåvor är välkomna oavsett belopp!

Månadsgivare med autogiro är smidigt

Det enda du behöver göra är att ge ditt medgivande så dras beloppet närmast följande bankdag den 28:e varje månad. Välj nedan om du vill ge ditt medgivande digitalt eller om du vill fylla i blankett som postas.

Du kan även enkelt bli månadsgivare genom att skicka ett SMS

Skänk 50 kronor i månaden genom att skicka ett SMS med texten START PSO till nummer 72901 så betalar du 50 kr varje månad på din telefonräkning. Betalningen registreras samma datum varje månad och du får en bekräftelse på att pengarna har dragits. Dessutom får du ett sms månadsvis i samband med varje dragning som görs. Det är ett kvitto på att din viktiga gåva har nått fram. Du kan alltid avsluta genom att skicka STOP PSO till 72901. Mer information om att bli månadsgivare med SMS hittar du här.

Har du ytterligare frågor eller om du vill ha hjälp kan du ringa till oss på 08-600 36 36 eller kontakta oss på mejlen info@pso.se

Blankett hemskickad

Ställ en fråga

Vill du att vi postar blankett om autogiro för månadsgivare?

Fyll i adress här
Tack för din fråga!