Ge bort en gåva Ge bort en gåva

Visa uppskattning

Vill du visa uppskattning till medarbetare, kunder eller leverantörer? För bara 150 kr per medarbetare erbjuder vi ett paket med tackkort och fyra Psoriasislotter i ett fint kuvert. Det går även bra att köpa separata lotter och ge bort för att stötta arbetet med folksjukdomen psoriasis som 300 000 svenskar är drabbade av.

Beställ paket eller separata lotter i fyra enkla steg.

Högsta vinsten är 100 000 kr. Åldersgräns 18 år.

1. Fyll i formuläret nedan
  2. Betala avin när du får den
  3. Vi skickar paket till er
  4. Vinster registreras här!

• Pris: 150,00 Kr
  • Pris: 25,00 Kr
  • 0,00 Kr
    Momsfritt och vi står för portot. Minsta beställning 150 kr.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Säkra gåvor

Psoriasislotten är ett sätt att ge en gåva till vår vision om ett bra liv för alla med psoriasis och psoriasisartrit, och samtidigt få något tillbaka för gåvan. Du ska kunna veta att pengarna går dit de ska, och det kan du med Psoriasisförbundets 90-konton som granskas av Svensk Insamlingskontroll. Tack för ditt stöd!

90-konto med licens av Svenska Spelinspektionen

Spelinspektionen