Försiktighetsåtgärder med anledning av coronaviruset

Psoriasisförbundet tar situationen med covid19 – coronaviruset på största allvar. Detta påverkar rutiner och arbetssätt framöver och vi kommer att iaktta extra försiktighet för att inte få eller sprida smitta.

Av detta skäl har Psoriasisförbundet begränsad tillgänglighet under vecka 12 och 13, men all personal på förbundskansliet nås per mejl eller telefon.Vi hoppas på allas förståelse för att vi gör vad vi kan för att minska smittspridningen och säkerställa vårt arbete på lång sikt.

Skriven av: Jon Andersson