Sändning om coronaviruset

Den 1 juni höll Psoriasisförbundet en direktsändning på Facebook där Toomas Talme, överläkare på Karolinska Universitetssjukhuset svarade på tittarnas frågor om coronaviruset och psoriasis/psoriasisartrit. Det går bra att se sändningen i efterhand via länken nedan.

Hur är riskerna när det gäller coronaviruset och psoriasis/psoriasisartrit och vad kan det vara bra att veta om till exempel läkemedelsanvändning och samsjuklighet? Dessa och andra frågor svarade överläkare Toomas Talme på i Psoriasisförbundets Facebooksändning om coronaviruset den 1 juni. Det går bra att se sändningen i efterhand här.

Skriven av: Jon Andersson