Ge en gåva till psoriasisförbundet

Om du vill, hur du vill

Vi är tacksamma för allt fantastiskt stöd vi får. Varje donation gör skillnad och bidrar till att vi kan fortsätta verka för ett bättre liv för alla med psoriasis och psoriasisartrit.

Ge en gåva och hjälp oss att göra mer! Om du vill vara med och stödja Psoriasisförbundets verksamhet så finns det flera olika möjligheter. Välj det sätt som passar dig bäst.

I menyn och här nedan finns flera alternativ att välja mellan, exempelvis kan du skicka ett SMS eller Swisha din gåva med din mobil eller välja att dela med dig av ditt sparande i Humanfonden. Psoriasisförbundet innehar två 90-konton och det innebär att hela vår verksamhet granskas av Svensk Insamlingskontroll. Det betyder att du kan känna dig trygg med att pengarna kommer rätt!

Du är självklart välkommen att höra av dig till oss om det är något du undrar över. Vi finns på telefon 08 500 36 36 eller på mejlen info@pso.se

Stort tack!

Undrar du något?

Ställ en fråga

Är det något du undrar över? Skicka in en fråga så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga här >
Tack för din fråga!