Kalmar

På gång - medlemsaktiviteter i Kalmar län 2024

Nu har alla planerade medlemsaktiviteter  (våra åtaganden i styrelsearbetet fortskrider dock) avslutats inför årsmötet den 13 april 2024!  🙂

I oktober 2023 gick kallelsen till årsmötet ut i det s.k Medlemsbrevet.
Det brevet fick alla medlemmar.

Här kommer en vänlig påminnelse om att anmälningstiden för deltagande går ut den 30 mars.

Länsavdelningen bjuder på lunch, kaffe och tårta. I anmälan skriver du ev. livsmedelsallergi, så att restaurangen kan servera lämplig mat till dig. Du får plats och vägbeskrivning vid anmälan.

Deadline för motioner gick ut den 13 mars, men eftersom inget förslag finns till ny ordförande för länsavdelningen, är det öppet för alla medlemmar att skicka ett sådant förslag på e-post fram till den 12 april. Tänk bara på att den föreslagna personen måste vara tillfrågad innan förslaget läggs. (Du kan absolut föreslå dig själv!)

I Medlemsbrevet 2023 skrevs att inga årsmöteshandlingar skulle skickas ut innan årsmötet, men dessa har idag, 25 mars, gått ut till alla som har angett rätt e-postadress till oss.  🙂 Handlingarna kommer att finnas utskrivna för anmälda deltagare på årsmötet.

Vi hoppas på stor uppslutning till årsmötet! PSO Kalmar Länsavdelning går nu mot strömmen i föreningslivet, och växer. Det är roligt!

Vänliga vårhälsningar från styrelsen!

OBS: Du medlem som önskar få power points från föreläsningen den 21 mars, med reumatolog Christian Dahl – skicka ett e-brev till oss!