Kalmar

På gång - medlemsaktiviteter i Kalmar län 2024/2025

PSO Kalmar Länsavdelning söker fler medlemmar, som kan delta i styrelsen! Hör av dig om du vill bidra!

Följ oss på Facebook:

29 oktober 2024: Psoriasisdagen;  digital föreläsning av professor Liv Eidsmo.

Du anmäler dig till föreläsningen här:

Psoriasisdagen 2024 – föreläsning om psoriasis och forskning

Medlemsrabatt på Apoteket Hjärtat
Apoteket Hjärtat erbjuder alla medlemmar 20 % rabatt på nätbutiken på alla artiklar inom kategorierna hudbesvär, hårbesvär och specifikt psoriasis/hudproblematik. Rabatten gäller hela vecka 44 och koden för att få tillgång till rabatten kommer att ligga under ”Mina sidor” på PSO:s hemsida från vecka 44.

14 – 15 november 2024; medlemsresa (se Medlemsbrevet 2024, som landar i alla medlemmars brevlåda i början av oktober)

30 november 2024; medlemsmöte med tema, för dig född 1974 och senare (se separat inbjudan i brevlådan, med Medlemsbrevet 2024)

15 februari 2025; medlemsmöte (se Medlemsbrevet 2024, som landar i alla medlemmars brevlåda i början av oktober)

__ mars 2025; medlemsaktivitet för er som ville,  men inte kunde hänga med den 14 – 15 nov. -24 (se Medlemsbrevet 2024, som landar i alla medlemmars brevlåda i början av oktober)

12 april 2025; årsmöte (se Medlemsbrevet 2024, som landar i alla medlemmars brevlåda i början av oktober)
OBS: Mycket viktigt möte. Vi hoppas att du kan delta.