ungdomsträff

Anmäl dig till ungdomsträff i Skellefteå 17-18 mars

Vill du lära dig mer om psoriasis och psoriasisartrit och byta erfarenheter med andra unga medlemmar?

Du som är medlem mellan 16–30 år är inbjuden till Psoriasisförbundets träff i Skellefteå i mars. Under två dagar kommer vi bland annat att lära oss mer om psoriasis och psoriasisartrit, prata om hur det är att leva med sjukdomen och hur man kan hitta motivation att leva ett bra liv och få verktyg att stressa ner. Tillsammans kommer vi att ha en lärorik och rolig helg och vi hoppas att just du vill vara med.

När? Lördag 17 mars till söndag 18 mars

Var? Medlefors Folkhögskola i Skellefteå

Kostnad: 250 kr. Då ingår resa tur och retur till Skellefteå, boende, mat och aktiviteter.

Anmälan: Skicka din anmälan senast 23 februari genom att maila till info@pso.se. Märk mailet med ”Anmälan”. I mailet ska du ange:

• Namn
  • Adress
  • Telefonnummer
  • E-post
  • Ålder
  • Specialkost eller andra behov

Anmälan är bindande och gäller endast om du senast 23 februari betalat deltagaravgiften på 250 kr till postgironummer: 3366-2.

Antalet platser är begränsat. Efter 23 februari kommer du som anmält dig att få en bekräftelse och mer praktisk information om tider, resebokning, övernattning och annat.

Frågor? Kontakta Lisa Lundahl som jobbar på Psoriasisförbundet, lisa.lundahl@pso.se,

08-556 109 09.

Hoppas vi ses i Skellefteå!

Vänlig hälsning

Lisa Lundahl