Psoriasisdagen – Facebooksändning tema hårbotten

Lunchsändning på Facebook klockan 12 med särskilt fokus på psoriasis i hårbotten. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor om psoriasis i hårbotten och andra frågor om sjukdomen på Psoriasisförbundets Facebooksida både före och under sändningen. Sändningen kommer att utannonseras på Psoriasisförbundets Facebooksida i god tid innan. Har du en fråga som du vill ställa redan nu så går det bra att skicka ett mejl till info@pso.se Har ni inte möjlighet att se sändningen direkt kommer det finnas möjlighet att se den i efterhand.

Gå till vår Facebooksida här!

okt 29 2021
Expired!