Till dig som är medlem i Psoriasisförbundet och boende i Västmanland

Nu vill vi bjuda in dig som är medlem och boende i Västmanland till ett digitalt samtal då vi berättar mer om vad som är på gång i förbundet och vad vi kan erbjuda dig som medlem. Det finns givetvis utrymme för dig att ställa dina frågor om föreningen och vårt arbete.

Tidpunkt: 14 juni kl. 18.00-19.00

Plats: Digitalt möte via Teams

Anmälan: skicka ett mejl till info@pso.se senast 12 juni.  Ange ditt namn och den mejladress du vill bjudas in till det digitala mötet. Har du någon specifik fråga eller funderingar kan du skriva med den i mejlet eller ta upp den muntligt under mötet.

jun 14 2022
Expired!