Ge bort en gåva Ge bort en gåva

Ge bort en gåva

Visa uppskattning till medarbetare, kunder eller leverantörer genom att ge en gåva med Psoriasislotten. För 150 kr per medarbetare kan ni ge varje person ett tackkort och fyra Psoriasislotter i ett fint kuvert.

Vi tror att alla uppskattar när ens företag gör det där lilla extra, därför borde även ni vara med och stötta vårt arbetet med folksjukdomen psoriasis som 300 000 personer i Sverige har.

Ge varje medarbetare fyra Psoriasislotter i ett fint kuvert eller köp separata lotter nedan. Högsta vinsten är 100 000 kronor och du kan köpa Psoriasislotten till dig själv också om du vill (18-årsgräns). Beställ i fyra enkla steg:

1. Fyll i formuläret nedan
  2. Betala avin när du får den
  3. Vi skickar paket till er
  4. Vinster registreras här!

Här hittar du vår personuppgiftspolicy.

Tryggt givande

Att köpa Psoriasislotten är att delta i vår vision om ett bra liv för alla med psoriasis och psoriasisartrit, och samtidigt få något tillbaka för gåvan. Psoriasisförbundets 90-konton granskas av Svensk Insamlingskontroll , det innebär att du kan känna dig trygg i att pengarna går dit de ska. Tack för ditt stöd!

90-konto med licens av Svenska Spelinspektionen

Spelinspektionen

Svensk Insamlingskontroll

Stödlinjen

Tack för ditt stöd

Undrar du över något?

Ställ en fråga

Vill du göra något särskilt med Psoriasislotten? Fråga så hjälper vi till!

Ställ en fråga
Tack för din fråga!