Ditt egna testamente

Att skapa testamente behöver inte vara onödigt krångligt för att det ska bli rätt!

Testamente kan vara dyrt om en advokat eller jurist ska anlitas. Samtidigt finns det saker som är viktiga att hålla koll på. Det handlar om bland annat som vem som har rätt till arv och vad som inte går att skänka bort. Därför erbjuder Psoriasisförbundet i samverkan med Lawly en tjänst som låter dig skapa ett testamente på ett korrekt sätt. Denna tjänst håller dig i handen hela vägen och förklarar begrepp som är viktiga att känna till.

Om du väljer att betala för ditt testamente så kostar det 495 kronor. Att gå igenom samtliga steg rekommenderas varmt för att du ska få en bra uppfattning av vad som behövs i ett testamente. Att testa tjänsten kostar inget så prova gärna.

Om du vill kan du välja till att gå igenom testamentet med en erfaren jurist för 798 kronor. Du får dessutom 25 % rabatt om du vill att ditt testamente ska arkiveras. Förvaring kostar 1496 kronor (istället för 1995 kr). Testa tjänsten och se vad du tycker!

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!