Ditt eget testamente

Att upprätta ett testamente behöver inte vara dyrt eller krångligt för att det ska bli rätt!

Ett testamente som är kostnadsfritt och smidigt

Psoriasisförbundet ger dig chansen att upprätta ett testamente i samarbete med den juridiska digitaltjänsten Jurio. Klicka på knappen nedan för att börja.

Jurio Testamente

Att skapa testamente kostar egentligen, men för dig som testamenterar valfri summa till förmån för Psoriasisförbundet är det gratis. Testamentet upprättas digitalt genom att du fyller i ett formulär online. Du får löpande rådgivning genom processen och bestämmer själv vilken summa du vill donera till oss. Testamentet blir giltigt efter att det signeras för hand framför två samtidigt närvarande vittnen. Jurio guidar dig genom hela processen.

Har du redan ett testamente sedan tidigare? Välj mellan att helt ersätta ditt tidigare testamente, eller bara göra ett tillägg. Det tar inte ens 10 minuter, och självklart kan du återkalla eller göra ändringar i testamentet om du skulle ångra dig.

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!