Caféträff lördag 30 mars

Årets första träff är öppen för alla vare sig du är medlem eller inte. Denna gång kommer förbundets ordförande Tina Norgren att informera och svara på frågor om psoriasis och psoriasisartrit.

Lördag 30 mars 2019. Klockan 12.00 till 14.00.

Civilförsvarsförbundets lokal, Varvsgatan 33, Luleå. Länk till karta.

Upplägg

Vi bjuder på fika och du/ni stannar så länge du/ni vill fram till 14.00. Det är ett informellt upplägg. Tina Norgrens information startar cirka 12.15 och pågår cirka en timme, inklusive frågor och svar. De hudvårdsprodukter vi säljer i föreningen kommer att gå att köpa på plats. Det kommer också att finnas informationsmaterial att ta med. Vill du bli medlem kan du bli det på plats eller genom att välja denna länk.

Ta gärna med en anhörig eller en kompis. Kontakta oss om du vill veta mer.

Anmälan

Eivor Granbom tar emot anmälningar på 070-331 81 31 eller eivorgranbom@gmail.com senast onsdag 27 mars. Glöm inte att ange eventuellt behov av specialkost.

Varmt välkommen hälsar vi i Psoriasisförbundets länsavdelning.

Norrbottens län

Psoriasisförbundet