Södra Älvsborg

Södra Älvsborgs lokalavdelning omfattar kommunerna Alingsås, Borås, Bollebygd, Herrljunga, Lerum, Svenljunga, Tranemo, Ulricehamn och Vårgårda.

Vattengympa i höst!

Vattengympan återkommer i höst om inte pandemin tar fart igen.

Vi kommer att fortsätta vattengymnastiken i Rehabbadet på sjukhuset nu i höst. Så fort vi har alla detaljer klara och om inte pandemin ännu en gång sätter käppar i hjulet kommer information att läggas ut här på hemsidan liksom på facebook. Tiden kommer fortsatt att vara fredagar 15.00 – 16.00 med start den 26 augusti och alla som betalade för vårterminen 2020 kommer förstås att kompenseras för de uteblivna badtillfällena. Vi hoppas att Anette Bruksås vill fortsätta att vara vår ledare så att vi kan träna med hennes skonsamma program. Vi ses snart igen!

T

Södra Älvsborg