Fontänens föreningshus

Välkommen till Linköpings lokalavdelning

Vi tillämpar drop-in för ljusbehandlingar. Välkommen in när det passar dig! Fri parkering på gården under besöket om du anmäler ditt bilnummer i Fontänens huvudreception.

Hitta till oss

Vi finns i Fontänenhuset, Västra vägen32 i Linköping. För närvarande (Coronatider) har Fontänen låsta portar under våra öppettider. Det löser vi enkelt genom att du ringer till oss när du är här så släpper vi in dig, eller om du vill kan vi hjälpa dig att ordna en tagg till huset. Vi har öppet
måndag 13-18
onsdag 13-18
fredag 12-17
tel. 072-330 36 99
Välkommen!

Sommarstängt

Vi stänger för semester från midsommar och fem veckor framåt. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka 2 augusti. Trevlig sommar!

Covid-19

Nu är Covid-19-läget illa i Östergötland med stor smittspridning. Styrelsen har beslutat att vi håller öppet tillsvidare. En stängning riskerar försämra psoriasisen betydligt för dem som behöver ljusterapi särskilt som det kan röra sig om lång tids uppehåll. Ett besök hos oss tar oftast ca 5-10 minuter, vi har stora lokaler med bra möjlighet att hålla avstånd och självklart tillgång till handtvätt och handsprit.
Du är lika välkommen som vanligt – men håll avstånd!

Linköping

Psoriasisförbundet