Britt-Marie och Jacob Erikssons stiftelse.

Ungdomar mellan 13-18 år och har en diagnos och är medlem i en förening ansluten till Handikappföreningarnas samarbetsorganisation HSO i Örnsköldsvik och är folkbokförd i Örnsköldsvik. kan söka bidrag från stiftelsen för rehabilitering eller deltagande i aktiviteter som inte samhället i övrigt bidrar ekonomiskt med. Till ansökan ska utlåtande från behandlande läkare bifogas,, utbetalning sker två ggr per år. För vidare information kontakta PSO:s länsavdelningsordförande Karin Nordin tel 0660-18134 eller via mail: never@telia.com

Vattengymnastik

Vattengymnastik startar i Örnsköldsvik på Wemerkliniken 11 jan 2016 klockan 18.00 för anmälan och övrig information kontakta Karin Nordin tel 0660-18134

Örnsköldsvik