Aktiviteter 2023

Vi har planerat för följande aktiviteter för 2023

ÅRSMÖTE

Vi håller vårt årsmöte söndagen den 12 mars 2023 kl 14:00 i föreningslokalen på Grönbetesvägen 67 i Kristianstad.  Föreningen bjuder på smörgåstårta.

UTFÄRD  14 MAJ

Tillsammans med Göinge lokalavdelning åker vi på en busstur till Sofiero och Krapperup

På Sofiero kommer vi att promenera i parken och äta lunch i slottsrestaurangen. Därefter går färden längs kusten upp till Krapperup där vi tar en eftermiddagsfika i deras kaffestuga och kollar in omgivningen. När vi är klara med det går färden  tillbaka till Hässleholm dit vi beräknas anlända kl 17:30.

Samling kl 9:30 på parkeringen på Österås bakom Coop i Hässleholm

Som medlem betalar du 200 kr. För det får du bussresa, mat och inträden

Du anmäler dig till Ingemar på tel 044-708 93 senast den 17 april

TEATERDAG

Vi kommer under oktober att gå på Kristianstads Teater och se "My Fair Lady", förhoppningsvis en lördag kl 15:00. Mer information kommer i höst när vi bokat biljetter.

JULBUFFÉ

Den 9:e december kl 13:00 är det dags för vår julbuffé i föreningslokalen i Kristianstad. Vi återkommer med mer info.

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA till våra aktiviteter

Kristianstad