Ny enkät om medlemsförmåner och välkomstpaket

Vad tycker du om Psoriasisförbundets medlemsförmåner och välkomstpaket? Vad kan vi bli bättre på?

Du som är medlem i Psoriasisförbundet betyder mycket för oss och för vårt fortsatta arbete gentemot ett bra liv för alla med psoriasis och psoriasisartrit.

Vi behöver din hjälp samt kunskap och undrar om du kan svara på en smidig enkät om de medlemsförmåner vi erbjuder samt innehållet i det välkomstpaket som går ut till nya medlemmar.

Enkäten tar några få minuter att besvara och du hittar den här: https://www.psoriasisforbundet.com/limesurvey/index.php/431195?lang=sv

Vi vill gärna veta om du tycker att vi kan lägga till någon förmån så att du som medlem ska få ett ännu bättre medlemskap. I enkäten får du också reda på mycket av det som redan ingår i ditt medlemskap.

Har du möjlighet att svara senast den 15 juni 2020 vore vi tacksamma.

Varmt tack för hjälpen!

Skriven av: Barbra Bohannan

Foto: Leo Askeland

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!