Senaste nytt från Psoriasisförbundet

Claes Elfsberg leder panelsamtal 31 oktober

17 okt 2023 I anslutning till Internationella psoriasisdagen så bjuder vi in till en digital, livesänd frågestund med några av Sveriges främsta experter på psoriasis och psoriasisartrit.

Förbundet satsar på unga

29 mar 2022 Under 2022 gör Psoriasisförbundet flera satsningar på barn, unga och deras anhöriga. Under våren kommer förbundets närståenderåd att dra igång och i sommar hålls en träff för barn och unga som lever med psoriasis och psoriasisartrit.

Livesändning och medlemsrabatter på Psoriasisdagen

22 okt 2020 Missa inte livechatt på Psoriasisdagen 29 oktober!

Läs hela artikeln

Uppdaterat: Anmäl dig till utbildning om psoriasis och psoriasisartrit 17-18 mars

7 feb 2018 I vår kommer Västerbotten och Norrbottens län anordna utbildning om psoriasis och psoriasisartrit. Detta är ett tillfälle du inte bör missa.