Årsmöte 2023

Årsmöte

Som medlem har du vid årsmötet chans att påverka vad som händer i din avdelning och under trevliga former får du också möta andra medlemmar med psoriasis och psoriasisartrit och deras närstående.

Kallelse till årsmöte

Psoriasisförbundet Gotlands länsavdelning hälsar alla medlemmar varmt välkomna till årsmöte 2023.

Datum: söndag 26 mars klockan 13:00 2023
Plats: Byrumsgatan 33, karta finns på baksidan
Som medlem är du med och stödjer vårt viktiga arbete!

Vi bjuder på smörgåstårta.
Anmäl till Margaretha om du kommer och om det är något födoämne du inte tål på nummer 0729686240 eller mejl margaretha.scheele@outlook.com

Välkomna!

Styrelsen i Psoriasisförbundet Gotlands länsavdelning

För att minimera portokostnaderna vill vi använda oss av e-post till er medlemmar som har en mailadress ni använder, skicka ett meddelande till gotland@pso.se så kan du framöver få kallelser och inbjudningar via mejl.

Besök gärna vår hemsida http://www.psoriasisforbundet.se/gotland

Atterdags

Byrumsgatan 33