Aktiviteter 2020

Välkommen till vårens aktiviteter 2020

För deltagande i nedanstående arrangemang ringer du till kansliet,
tel. 040- 23 63 48 eller skicka E-mail till [email protected]

Söndagen den 22 mars kl. 16.00. Årsmöte
Vi håller mötet som vanligt på Restaurang Ribersborg. Efter mötet serveras förrätt, varmrätt, lättöl eller Ramlösa samt kaffe och kaka. Pris: 150, -.
Anmälan och betalning av måltiden senast 13 mars.

Tisdagen den 21 april kl. 18.00 kommer Samantha Lerviken från Hälsa som Val att föreläsa om kost för personer med psoriasis.
Passa på tillfället att få lite information om vad jag bör äta och vad jag ska försöka att undvika för att må bättre.
Föreläsningen hålls i våra lokaler på Baskemöllegatan 3 D. Efter föreläsningen bjuder vi på fika.
OBS: Begränsat antal platser.
 Anmälan om deltagande senast den 14 april.

Måndagen den 11 maj kl. 11.00 gör vi ett studiebesök på Sveriges Television i Malmö.
Vi samlas i god tid vid entrén till SVT på Stora Varvsgatan 2 i Malmö. Då TV huset betraktas som skyddsobjekt måste vi kunna styrka vår identitet innan vi får komma in. Vid anmälan behöver vi ditt personnummer. Medtag även giltig legitimation vid besöket.
Max 15 deltagare!
Anmäl ditt deltagande senast 24 april.

Tisdagen den 2 juni – fredagen den 5 juni hälsar vi alla medlemmar välkomna till att följa med på en resa till den sagolika solskensön Gotland.
Buss stannar först för påstigande i Svedala kl. 04.30. Stoppet sker vid busshållplatsen vid motorvägen, E65, mot Malmö. Från Malmö avgår bussen kl. 05.00 från parkeringsplatsen framför Mobila , Per Albin Hanssons väg 40, för vidare färd mot Oskarshamn. Därefter båttur till Visby ditt vi ankommer under eftermiddagen. Väl framme i Visby checkar vi in på Best Western Solhem hotell. Under dagarna på Gotland kommer vi att få se både Fårö, de norra såväl som de södra delarna av ön. Halvpension.
Pris 4 500: – för del i dubbelrum. Enkelrumstillägg 800: – Frågor? Ring Pia 0730-51 11 99
Sista dag för anmälan och betalning är 27 mars. Anmälan bindande!

Program Gotlandsresa 2020

Friskis&Svettis.