Föreläsning och öppet hus på Internationella Psoriasisdagen 29 oktober

Psoriasisförbundet i Västerbotten och Umeås lokalavdelning bjuder in till öppet hus och föreläsning. Tillsammans arbetar vi för att alla med psoriasis och psoriasisartrit ska kunna leva ett bra liv. Alla dagar.

Öppet hus måndag 29 oktober kl.18.00

Psoriasisförbundet Umeå lokalavdelning bjuder in till Öppet hus. Alla som är intresserad av att veta mer om psoriasis är varmt välkomna!

Tid: måndag 29 oktober kl.18.00
Adress: Funktionsrätt Umeå Storgatan 76, lokal Linnean.

Föreläsning av medicinsk fotterapeut och direktsänd frågestund på Facebook från förbundet om systemsjukdomen psoriasis/psoriasisartrit. Har du några frågor? Maila dessa till umea@pso.se

Umeås lokalavdelning på Facebook hittar ni här:

Föreningen bjuder på fika.
Försäljning av marknadsvaror till medlemspris.

Kom in och besök oss på Apoteket AB i Avion Shopping i Umeå. Vi finns där för er under tiden 11.00 – 15.00 måndag 29 oktober.

Apoteket AB erbjuder alla medlemmar i Psoriasisförbundet 10% rabatt på köp under denna tid. (Rabatten gäller på ett (1) köp och kan ej kombineras med andra rabatter. Gäller ej receptfria läkemedel eller läkemedel på recept.)

Umeå

Psoriasisförbundet
co/Annika Olofsson

Sundelinsvägen 18
90532 HÖRNEFORS

Skicka e-post

Kontaktperson

Föreläsning och öppet hus på Internationella Psoriasisdagen 29 oktober, Föreläsning och öppet hus på Internationella Psoriasisdagen 29 oktober

Studieaktuellt från ABF

ABF erbjuder ett rikt utbud av studiecirklar.

ABF Umeåregionens hemsida