Årsmöte 2019

Gotlands PSO-förening har hållit årsmöte
Söndagen den 24/3 kl. 13 höll Gotlands Psoriasisförening årsmöte i Hejde bygdegård.
Till ordförande för årsmötet valdes Bengt-Erik Bengtsson, inbjuden från Förbundet.
Årsmötesförhandlingarna avhandlades snabbt, och mötet fastställde ansvarsfrihet för styrelsen för det gångna verksamhetsåret 2018.
Styrelsen för kommande verksamhetsår 2019 är följande:
Ordförande Jan-Erik Fors,

vice ordförande Tommy Bodén,
kassör Britta Kruslock,
sekreterare Birgitta Falck,
övrig styrelseledamot Margaretha Scheele,
ersättare Anders Björklund och en vakant,
Bengt- Erik Bengtsson tog upp aktuellt från Förbundet och avtackades av föreningens ordförande som även tackade de närvarande och förklarade årsmötet avslutat..
Efter årsmötet bjöds på smörgåstårta, dricka och kaffe, varefter man skingrades efter en trevlig eftermiddag i Hejde bygdegård.

Gotlands län

Psoriasisförbundet