Styrelseträff

Psoriasisförbundets läns- och lokalavdelningar i Skåne träffades under helgen20-21 oktober på Sundsgårdens Folkhögskola i Helsingborg

En stor del av tiden ägnades åt hur situationen för våra lokalavdelningar ser ut idag och hur det kan bli i framtiden. Vi kom bland annat fram till att vi måste bli bättre på att samarbete och då gäller det över alla slags gränser. Vi behöver bli synligare i samhället och ännu bättre på att ta hand om våra medlemmar.

Conny Erixon från Förbundsstyrelsen var nere hos oss och pratade medlemsvärvning. Han hade en hel del tips och idéer som han presenterade för oss. Det kändes som att alla åkte därifrån fulla av energi och ivriga på att förverkliga Connys idéer. Tack för att du tog dig tid att besöka oss.

Vi hann även med att få information frånstudieförbund och läkemedelsbolag.

Skåne län

c/o Wiveca Sjöstrand