Aktiviteter 2019

Kvällsträffar för ungdomar

Under våren kommer länsavdelningen i Skåne anordna kvällsträffar för alla unga med särskilt fokus på åldern 15 – 30 år. Träffarna kommer att hållas kl 18:00 – 20:00 under datumen 28 januari, 25 februari, 25 mars och 29 april i Malmö-Vellinges behandlingslokal. Den ligger på Baskemöllegatan 3D i Malmö.

Temat för träffarna är ”Att vara ung med psoriasis”, ”Vård och behandling”, ”Fysisk hälsa” samt ”Psykisk hälsa och framtidsplanering”.

Träffarna är gratis och du behöver inte anmäla dig, men för att kunna beräkna fika uppmanas till intresseanmälan på [email protected],se Håll koll på vår hemsida och/eller vår Facebook-sida för senaste information.

PSO Skånes hemsida hittar du under www.psoriasisforbundet.se/skane

På Facebook www.facebook.com/psoskane/

Skåne län

c/o Wiveca Sjöstrand
Bäckgatan 15
253 33 Påarp

Skicka e-post

Jeanette Lindskog, Ordförande

Skicka e-post

Undrar du något?

Ställ en fråga

Har du frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig. Skriv till oss så svarar vi så fort vi kan.

Ställ en fråga
Tack för din fråga!