Senaste nytt från Psoriasisförbundet

Psoriasiskompassen lanseras

21 mar 2019 Nu finns Psoriasiskompassen tillgänglig för Psoriasisförbundets medlemmar! Tanken med Psoriasiskompassen är att den ska fungera som vägledning för att hitta information kring vård, stöd och bidrag som är relevant för dig som har psoriasis eller psoriasisartrit, eller som närstående till någon med dessa diagnoser.

Värva en medlem

9 apr 2018 För att Psoriasisförbundet ska kunna fortsätta vara en stark röst och arbeta för att alla med psoriasis och psoriasisartrit ska kunna leva ett så bra liv som möjligt så behövs medlemmar.

Läs hela artikeln

Information till våra medlemmar inför det nya året

21 Dec 2017 Nu så här i juletider och inför det nya året kommer lite information om aviseringar om medlemsavgifter.