Senaste nytt från Psoriasisförbundet

Ny förbundsstyrelse för Psoriasisförbundet vald på riksstämman

8 feb 2021 På Psoriasisförbundets riksstämma den 6–7 februari valdes en ny förbundsstyrelse. Det togs också beslut om en ny verksamhetsinriktning med framtidsfokus samt att förbundet ska inrätta ett föräldraråd bestående av föräldrar till barn med psoriasis.

Psoriasisförbundets riksstämma blir digital

14 aug 2020 Psoriasisförbundets riksstämma i februari 2021 kommer bli helt digital, med anledning av läget med coronaviruset. Det har Psoriasisförbundets förbundsstyrelse beslutat.

Ny enkät om medlemsförmåner

27 maj 2020 Hjälp oss erbjuda relevanta medlemsförmåner!

Psoriasis- kompassen lanseras

21 mar 2019 Nu finns Psoriasiskompassen tillgänglig för Psoriasisförbundets medlemmar! Tanken med Psoriasiskompassen är att den ska fungera som vägledning för att hitta information kring vård, stöd och bidrag som är relevant för dig som har psoriasis eller psoriasisartrit, eller som närstående till någon med dessa diagnoser.

Värva en medlem

9 apr 2018 För att Psoriasisförbundet ska kunna fortsätta vara en stark röst och arbeta för att alla med psoriasis och psoriasisartrit ska kunna leva ett så bra liv som möjligt så behövs medlemmar.

Läs hela artikeln

Information till våra medlemmar inför det nya året

21 dec 2017 Nu så här i juletider och inför det nya året kommer lite information om aviseringar om medlemsavgifter.