Bli månadsgivare - gör en insats som består

Psoriasis är en allvarlig systemsjukdom som påverkar livet på många sätt. Sjukdomen kan inte botas, bara lindras, och det finns inget svar på varför den uppstår. Psoriasisförbundet stödjer psoriasisforskning som syftar till att öka kunskapen om psoriasis och psoriasisartrit, förbättra psoriasissjukas levnadsvillkor och utveckla bättre behandlingsmetoder. Genom att bli månadsgivare hjälper du oss att jobba mer långsiktigt med stöd till forskningen om psoriasis och psoriasisartrit.

Så här blir du månadsgivare:

Skicka ett SMS med texten START PSO till nummer 72901 så ger du 50 kr i månaden till forskningen via din telefonräkning.

Så funkar det:
När du startar upp ett månadsgivande via SMS stödjer du forskningen med 50 kronor varje månad. En månadsgåva kommer att registreras löpande på din telefonräkning samma datum varje månad (samma datum som du startade upp ditt givande).Varje månad får du dessutom en bekräftelse på att pengarna har dragits.

Du har alltid möjlighet att avsluta ditt månadsgivande genom att skicka STOP PSO till 72901.

Frågor och svar
Svar på frågor om hur det går till att bli månadsgivande hittar du här.
Det går också bra att ringa till Psoriasisförbundet, 08-600 36 36.

Liv Eidsmo, på Karolinska institutet i Stockholm, är en av forskarna
som får stöd av Psoriasisförbundet till sin forskning.
Här kan du läsa mer om hennes forskning.

Artikelfunktioner

Dela ut via sociala medier

Mejla sidan