Ge en gåva

Du kan stödja Psoriasisförbundets arbete på många olika sätt. Genom att skänka en gåva medverkar du till att stödja vår hjärtefråga, som är att stimulera forskning om psoriasis och psoriasisartrit för att få svar på psoriasisgåtan.

Du kan: starta en egen insamling och med hjälp av dina vänner och bekanta samla pengar till forskningen om psoriasis, ge ett bidrag till en pågående insamling, bli månadsgivarege en gåva, köpa Psoriasislotter, skänka en gåva via SMS, Swisha en gåva, skänka din aktieutdelning eller skänka pengar via arv/donation. Ett fint sätt att hedra minnet av en avliden är att ge en minnesgåva. Mer information finns under respektive rubrik i menyn till vänster.

Psoriasisförbundet satsar stort på forskning om psoriasis och psoriasisartrit genom två fonder, Stiftelsen Psoriasisfonden och Stiftelsen Gösta A. Karlssons 60-årsfond. Fonderna stödjer vetenskapliga projekt som syftar till att öka kunskapen om psoriasis och psoriasisartrit, psoriasissjukas levnadsvillkor och utveckla bättre behandlingsmetoder.

Du är välkommen att stödja forskningen genom ett bidrag till Psoriasisförbundets pg 90 00 66-2.

Vi tar tacksamt emot alla bidrag, litet som stort.

Artikelfunktioner

Dela ut via sociala medier

Mejla sidan

Minnesgåva